gzmklyy hala tam olarak geçmiş değil çok hafif akıyor kendi haline bıraktım artık sürekli izotonik suyla açtım bi nebze fark ediyordu duşa sokuyordum sürekli dışarıya çıkıp hava aldırmakta kurutuyor burnu haberiniz olsun anca ama öksürük şiddetlenmişti oda 9 ay kkk aşısı bize alerji yapmıştı 12 ayda 2 dozu vardı alerjik olarak olmuş çocuğum yine o aşıdada böyle bi hastalık yaşamıştık