Merhaba. Oğlum 23 aylık. Bir haftadır tuvalet eğitimi veriyorum. Gündüzleri sorun yok gibi. Artık çoğunlukla söylüyor. Çiş kaçağı gün içinde max bir kere oluyor oyuna falan dalarsa. Kaka kaçağı artık yok. Dışarı çıktığımızda hiç kaçırmadı. Ama geceleri üç saatte bir kaldırmazsam altına yapıyor. Eğitime başladığımdan beri bezi çıkardım gece de bağlamadım. Kaldırınca yapıyor ama dört saati geçerse ve kaldırmazsam hep kaçırıyor. Bu normal mi? Gece tutmayı nasıl öğreteceğim?