aura_meselesi_bu_sekerim Sinirlerim yıprandı Artk kalkıp oynasa ona da varım. Sadece kendi ekseninde dönüyor 😏😏 uyukluyor ama dalamıyor. Karni tok altı kuru huy yapınca 3 gün pes peşe bazen böyle 3 de kalkıyor
Pol34 aura_meselesi_bu_sekerim 3 gibi kalktı 3e kadar seksen kere falan uyanmıştı şimdi şu saatte boyama yapıyoruz 🤣
Zumrakarakiz aura_meselesi_bu_sekerim yalnız olmadığıma sevindim desem 😑 büyük oğlan ateşi var uyumuyor kızım 1 yaş aşısı oldu ateşi var huysuz uyumuyor üst üste geldi kafayı yicem birde sabah köye gideceğiz diyeceklerim bu kadar 🤦♀️
EcrinMelek1- @aura_meselesi_bu_sekerim bizimki de 4ten beri uyumuyor bu akşam annemlere geldim sabahta kaynanamlar biz geldik diye kahvaltıya gelecekler dedemler de öyle kızım uyursa bende uyumadan kahvaltı hazırlamaya başlayacağım sanırım
aura_meselesi_bu_sekerim EcrinMelek1- bence sen onlara kahvaltıya git cnm 😊 halimize aciyorum suan hayr ne durdutuyor bu saatte sizi uyanıyorsunuz
aura_meselesi_bu_sekerim Pol34 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ vaaayyyyyhhhhh hiç umut yok yani büyüse de (10 aylık )
aura_meselesi_bu_sekerim Zumrakarakiz köyde çocuklarını güveneceğin birileri varsa bence müsade isteyip 2 saat uyu cnm. Aynaya bakıyorum vallahi yaslanmışmmm😏😏
Pol34 aura_meselesi_bu_sekerim benimki hep böyleydi. Moralinizi bozmak için demeyim. 5-6 aylıkken uyku terörü yaşadı 2 yaşa doğru düzelir dedi doktor. Sonra da keyfi uyanması başladı. Öğlen bile hiç uyku yapmadığı günler oluyor. Kalkıyoruz gece boyama yaparız bebekle oynarız bir şeyler dökeriz ortaya bi de kahve yaparım mis 🤣🤣
Zumrakarakiz aura_meselesi_bu_sekerim eşimin teyzesi kuzeni gorumcelerim gelecekler hep ekmek yapılacakmış onca işin içinde uyumak mümkün olacağını sanmıyorum ekmek işi olmasa uyurdum kaynanamlar iyiler çok şükür ama işte 🫣😒
EcrinMelek1- @aura_meselesi_bu_sekerim biz aileme dün akşam şehir dışından geldik yarın öğlen gibi döncez biz geliyoruz diye eşimin ailesini de davet ettik ne zamandır görüşmedik onlarda şehir dışından gelicek bizim için yani burası ortak nokta 😄 bide eşimin dayısı eşi ve kızı geldi eşim onları da görmüyorum bir iki senedir gelirken onları da getirin dedi kaynanama dayılar Almanya’dan geldi geçen gün haliyle dedemler de bize çok yakın olunca onları ayırmak asla olmaz diye kahvaltıya çağırdık hepsini 👏🥴 benim kız hâlâ uyumadı 6da mutfağa geçtik abimin eşiyle beraber hallediyoruz kızımda soğanla falan oyalandı artık yapacak bişey yok 🤷 şuan emziriyorum sallıycam inşallah uyur uyumazsa da kendi bilir 🤷
aura_meselesi_bu_sekerim EcrinMelek1- Allah kolaylık versin annelerimiz neler çekmiş şimdi daha iyi anlıyorum
EcrinMelek1- @aura_meselesi_bu_sekerim evet bende yeni yeni anlıyorum bide onlarda bağ bahçe hayvancılık ve çok çocuk varmış herşeye nasıl yetişiyorlarmış bilmiyorum valla