Dryaanr Allah yardımcınız olsun.
Ben 6. Ayı bittikten sonra muhallebi karışımları yapmaya başladım ama meyve tadımları bitsin diye beklemiştim.
İrmik pirinç unu 1 er tatlı kaşığı 1 su bardağı su pişiriyorum içine hangi meyveyi istersem ne varsa onu püre yapıp karıştırıyorum 2-3 te bebek bisküvisi eziyorum bayılıyor kızım yaşına geldi neredeyse arada kahvaltı öğününe veriyorum bence verebilirsiniz sizde bebek kavanoz mamaların +4 ay olanları var onlarda böyle yapılıyor nihayetinde yapın bence sizde.
Direk bu karışımın içinde meyveyi pişirip blenderdan da geçirebilirsiniz.
Birde tavsiyem biberon değişikliği de yapabilirsiniz bu ay zaten meme mama reddi çok olan bir ay ama belki biberonu sevmemiştir. Biz bu dönemde lansinoha geçmiştik sanırım avent damaklarını acıtıyordu yeni dişeti kabarmaya başlamıştı lansinoh ucu yumuşak