KLORAK cancocuklar2 her altını açmada zeytinyağ sürüyorum ben bir de sürekli değiştiriyorum altını biraz iyileşiyor gibi
symbykn cancocuklar2 kesinlikle hamazinc öneririm kanamalı şekilde pişik oluyordu kızımın poposu hamazinc çok iyi geliyo tavsiye ederim
symbykn cancocuklar2 kesinlikle hamazinc öneririm kanamalı şekilde pişik oluyordu kızımın poposu hamazinc çok iyi geliyo tavsiye ederim
Suleymanbatur1223- Kesinlikle arko krem evet bildiğimiz yeşil tüplü arkolar yeni dogandan beri kullanirim banadanarkadasim inermisti onada doktoru cok faydasini goruyorum 1.5 aylık bebegim hala da kullaniyorum hic pisik olmadi çok şükür
KLORAK @“Suleymanbatur1223-” Suleymanbatur1223- 1.5 ay zaten çok kısa bi süre 🫠 biraz erken övmüşsün canım. 6 buçuk aydır ilkkez pişik oldu ve bübchen kullanıyorum ama olduktan sonra Arko krem ve geri kalan kremler hak getire 😅
cancocuklar2 Suleymanbatur1223- benim çocuk 2 yaşında ilk defa pişik oldu sudocrem kullandım hiç işe yaramadı arko nemi deneyeceğim teşekkür ederim
cancocuklar2 KLORAK KLORAK bezini bende sürekli değiştiririm 2 yasında ilk defa böyle oldu geceleri tuvaletini tutuyordu ama uyanmış çişini yapmış sabah olmuş 1 haftadır uğraşıyorum
Yagmur_24 cancocuklar2 kantaron yapı kırmızı olan bir de hametan merhem kullanın hemen toparlar allahın izniyle
Yagmur_24 cancocuklar2 şimfi o yağı önce elinize dökün iki elinizi birbirine sürtüp ısıtın sonra yapıştırın popoya ısıtmayın aca aktive olmuyor bilginiz olsun çok sçma ama öyleymiş yani kullanımı🌺🌺 çok geçmiş olsun size
gulsun-36 cancocuklar2 ben sudocrem kullanıyorum bebeğim 6 aylık olmak üzere hiç pişik olmadık özellikle zeytinyağı sürüyorum üzerine sudocrem poposunda kızarma dahi olmuyor bunu özellikle geceleri yapıyorum çünkü gece 12 saat hiç bez değiştirmiyorum
eda-14 cancocuklar2 kesinlikle sarı kantaron yağı bilseydim daha erken kullanırdım 17 ay boş boş kremlere para harcamışım sarı kantaron yağı aktardan temin edinebilirsiniz süper bir etkisi var 2. Bezi açtığınızda şaşıracaksınız 🤌🏻🤌🏻🤌🏻❤️
Defnesare15 cancocuklar2 tavsiyem ıslak mendil kulanma kullanıyorsanda yıkayarak kullan kaka yaptığında su ile yıka, altını bsğlanadan inkanın varsa havalandır beya üfle kurusun öyle bağla.ben 6 aydır böyle yapıyorum.birde bez markası değiştirme