Geçmeyen hırıltı sebebiyle 3 doktor gezdik. (Benimde bebeğim 2,5 aylık). Uyurkende garip bir ses çıkarıyord. 2 doktor fizyolojik sık sırtına vur, buhar ver deyip gönderdi derken son gittiğimiz doktor Laringomalazi tanısını koydu. Dogustan gırtlağın gevsek olması 6.-7. Aylarda düzeleceğini korkulacak bisey olmadığını söyledi.
Ses vs gibi bi durum varsa doktorunuza tekrar danısın.