KARACA2008 Kuzum 2 aylıkken kalça ultrasonu yapıldı ama doktor sağ tarafı gelişmiş sol tarafta sapma var diğer ay da kontrole gelin bakalım takibini yapalım dedi fena kafama takıldı başına gelen var mı
Melekylmzz KARACA2008 merhabalar bizimde aynısı oldu bende çok korktum kafam karışmıştı bir dahaki aya kadar çift bez bağla demişti bana o şekilde yaptım kontrole gittiğimizde tekrar çekildi ultrason düzeldiğini söylediler çok sevinmiştim
yokyokyok KARACA2008 değerleriniz kaçtı biliyor musunuz? Bizim de öyleydi ben çoğu yerde çift bez işe yaramıyor diye okudum yine de taktım ama işe yaramadı gerçektende. Sonra Tübingen taktılar hareketini kısıtlamıyor çok rahat sadece bacakları ayrı kalıyor ve sonuç olarak iyileşti. Korkulacak bir şey değil tabi ki Rabbim tedavisi olmayan hastalık vermesin lütfen üzülmeyin umarım hemen geçer
Eliz_23 1koalannesi KARACA2008 banada dedikler tekrar özele gittik bişi yok dedi ama kafama takılıtor
1koalannesi Bizde de olmuştu , üç hafta kadar çift bez bağlayıp geceleri uyuduğu zaman bacak arasını açıl bir pozisyonda tutuyordum, o şekilde düzelmişti çok şükür