İyi geceler kizlar eski uyelerdenim şifremi unuttum :( Meme usg de, memeler fibroglanduler bakımından zengin görünümde yazıyor, doktor sorun yok vs dedi ama bu beni tatmin etmiyor.
Yogun meme dokusu , göğüslerim özellikle dokununca çok acıyor , başka bı doktora gitcem ama adetimin olmasını bekliyorum yanlış sonuç cikmasin diye, bu konuda bilgisi olan var mi ?