kizlar ben biktim bu durumdan resmen.9 aydir bu azabi çekiyorum.hamileyken yarandi sol ayagimda
suluklamiş şeyler çikiyo sol ayagimda.ayak parmaklarimin uzeri içerisi hele ayaklarimin yan tarafi baya sepiyor
suluklari deşip sularini çikariyorum baya kaşiniyo çunki.hiç kimsenin çoraplarini aykkabisini geymeden yarandi bende
ve o gun bu gun gitmek bilmiyor benden
kabik koyuyor ayaklarimin derisi soyulur onun uzunden
derinin altindanda çikiyo desiyorum az ince desdim iğne etime değdi kanli su akdi((ne yapacagimi bilmiyorum başim dertte kizlar.be yapsam getmiyo.krem falan hersey kullandim.çok kasiniyo şu an kaşinma var
ben ne yapsam geçer bu.başina gelen oldumu hic?nolur bana yardim edin😔😔😔😔Eger bilmediyseniz yazin postum ustte kalsin belki yaşayan olur😔