Biz iki gun once yaptirdik. Kisa bi islem . Benim bebegim buyuk oldugu icin artik her mudahelede agliyor. Boyu olculurken bile. Ama biter bitmez sustu. Tabi benim omrumden omur gitti , bacaklarini ben tuttum ama bakmadim nasi yaptiklarina. Babasi izlemis kucuk bi hortumu azicik sokup aliyorlarmis. Aksamina kahverengi lekelenme oldu yalniz, acayip batikon surmuslerdi ondan mi oyle oldu, tahris mi oldu kanama mi yapti emin degilim, ama kizimin keyfi yerindeydi. Bu arada erkeklerde cok daha kolay bi islemmis