Doga0812 yarenhira arkadaşım vardı eskiden o öyle ekmek falan yiyemiyodu mısır ucuyla falan yapılan şeyleri yiyebiliyodu
hellomom yarenhira kızım ve kagınvalidem çölyak. Glutensiz beslenmek tek çözüm. Bir de çapraz bulaş riski var. Yani mesela mısır ununda gluten yok ama buğday unu ile aynı yerde öğütüldüyse buğday teması olduğu için kullanmamak gerekiyor. Baharatlarda da aynı durum var. Veya restorana gittiniz. Ayrı tava tencere kullanılması gerekiyor fln. Dikkat edildiği sürece sıkıntı olmuyor ama dikkat etmesi zor.
perikizii Ben çölyak hastasıyım. Süt ve süt ürünleri malesef tuketemiyorum. Sürekli ishal yapıyor kötü bir şekilde ama diyet beslenmeye uymadigimda oluyor bu. Glutensiz beslenmek gerekiyor. Her sabah karın agrisiyla uyanırım yani gerçekten zor bir hastalık