tgbaylmzx Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var dün oğlumun 4 yaş aşılarını yaptırdım bugün akşam üstü sol kolun üst tarafı şişti baya hastaneyegötürdük antibiyotik verdiler ama böyle bi durum yaşayan varmı aranızda kolu ateş gibi yanıyor
livanurvealpinannesi61 tgbaylmzx normal bir durum bizimde aynı oldu geçti antibiyotiklik bir durum değil ki
58prens tgbaylmzx oğluma da yaptırdım hiç şişme vs olmadı ama hemşire demişti şişme olabilir diye olursa kolanyali mendil koy dedi
brsnhsm tgbaylmzx Bende yaptırdım oğluma hatta alerjik bünyesi şişti de kıpkırmızı oldu. Doktor ağrısı olursa hafif hafif buz uygulayabilirsin demişti ama gerek kalmadı düzeldi 1-2 güne normale dönüyor