Aysekorkuthome Kızlar dişim cok kotu agriyo yarin dr gitcem muhtemelen cekicek 20lik diş emziriyorum nasil yapicam lokal oldugu icin ilk sutun sagilmasina gerek yok diyolar ama sizinde fikrinizi almak istedim
Synmannesi Aysekorkuthome 1 ay önce gömülü ve yatay dikişli ameliyat oldum canım hiç korkulacak bir durum yok hemen aldır benimmkini cerrah aldı ama emzirmiyorum öyle korkulacak birsey yokmuş bir hafta öyle korktum kabus gibi hafta geçirdim aman aman ilaç almıyorsun ki sadece beslenmn çorba olıyor tek sıvı şey olıyor 7 gün felan nasıl yapıyorlar istersen diş 🦷 operasyon sana bahsedeyim