Bu sonuçlara bakarken yüksek gördüklerimiz yeni doğan için normal oluyor bizim doktorumuz biz kan tahlili verirken yüksek yada düşük gördüğümüzde böyle bakinca kendimiz endişeleniyorduk ama doktor ayına göre normal buluyordu değeri yani doktor daha iyi bilir tabiki siz yinede içinizi ferah tutun inşallah evinize götürdüğünüz zaman yakındır geçmiş olsun 🌺