Merhabalar, 11 Eylülde kızımı kucağıma aldım sağlıkla.yanlız doğum sonrası hastanede kalçasında sert olmayan bir şişlik farkedildi.Daha kırkı çıkmadan beyin ve omurilik cerrahı bizden MR istedi.MR’a girdi çocuğum.onca saat hareketsiz duramayacağı için de narkoz aldı mecburen. Girmesi , girmeden önce saatlerce aç kalması, çıkması, ayılması falan süreçler canımdan can götürdü.Mr sonuçlarında omuriliğin son kısmında bir kesecik görüldü.omurilik ayrıklığı deniliyormuş ve operasyon olması gerekiyormuş. Aynı durum 1 hafta önce doğum yapan arkadaşımın bebeğinde de çıktı. Hatta beyin ve omurilik cerrahı son dönemlerde bu durumun arttığını ve doktorların ilk önce buraları kontrol ettiğini söyledi.başına gelen yada yakın çevresinden tecrübesi olan var mıdır? Çok gerginim