Zehra5050 19-20 ay civarı denemiştim yaza denk geliyor diye, asla istemedi hazır olmadığını düşündüm erteledim, bir sonraki sene yani 2 buçuk yaş gibi bıraktırdım, o 1 senede her tuvalete gittiğimizde sesli olarak söyledik ‘çişim geldi bu yüzden tuvalete gideyim’ veya ‘şimdi tuvalete gidip ee yapmam gerek’ gibi hem eşim hem ben. Ayrıca gidip incelemesine izin verdim her istediğinde gitti baktı kapağını kaldırdı indirdi tabii gözetimim altında tuttum hep, o incelerken ben de anlattım ne işe yaradığını. Bez değiştirme zamanlarında artık büyüdüğünü, havalar ısınınca beze bay bay diyeceğimiz anlattım ve zamanı geldiğinde kendi attı son bezini, asla kızmadan sakin kalarak yatağına alez serdim gün içinde kaçırdığı yerleri silerken çişimiz gelince anneye söylüyoruz ve tuvalete gidiyoruz dedim en önemli şey sakin olmak. Kitaplar var konuyla ilgili onları okuyabilirsiniz resimlerine bakarken aaa bu neymiş bak burda napıyor gibisinden sorular sorup cevap veremese de düşünmesini sağlarsınız anlıyorlar mutlaka 👍🌸