kaşık mamalarını denediniz mi hiç? ben de 1 ay ek gıdayı 2 kaşık bile yediremedim kızıma doktorumuz aptamilin kaşık mamalarından önerdi çok şükür onlarla alıştı kaşıkla beslenmeye. öğün aralarını açıp biraz acıkmasını beklemek gerekiyor mutlaka. bir de diş filan çıkarıyorsa o zorluyor olabilir