Duruelaninannesi oğlum 19 aylık 2 aydır bay bay damla kullanıyorum 1 hafta uyumadığımı bilirim ağladım kaç kez gece uyumuyor diye bana da arkadaşım önerdi sagolsun şuan kendi kendine uyuyor 8 buçukta 15 damla veriyorum huysuzlaniyor yarım saat içinde ayağımda sallıyorum hemen uyuyor 9 da tam uyumuş oluyor gece illaki kalkıyordu 2 3 kez ya enzigi düşüyordu ona ağlıyordu. Ama şuan çok şükür ayrı odada kendi başına uyuyor çok rahatladım tavsiye ederim . Eczane den alıyorsun hiçbir zararı yok doktoruma da danıştım gunde 1 kere gece yatmadan veriliyor hiçbir zararı yok sadece melisa çayı özü var.