Merhaba anneler.. 15 günlük bebeğim sanki doymuyor.15- 20 dakika iki göğsümude emiyor. Doymuyor veriyorum yine aranıyor ağlıyor. Sonra mama veriyorum 40 CC kadar o zmaan doyuyor ve uyuyor. Her iki saatte bir kaldırıp emziriyorumda. Acaba sütüm mü yetmiyor diye düşünmuyor değilim. Birde kakasını az az ama sık yapıyor her altını alışımda az az kaka görüyorum çişimizde bir sıkıntı yok şükür. Yorumlarınızı bekliyorum.