Umutveannesi HD0822 18,5 aylık ayrı yıkıyorum. 3 yaşına kadar da ayrı yıkamayı düşünüyorum. Eşim bir kere çocuğun çamaşırlarını atarken bizim yumuşatıcıdan koymuş ve oğlum giydiğinde bütün vücudu kabardı anında alerji yaptı. O yüzden henüz erken diye düşünüyorum