Bizim doktorumuz “ben yürütece karşı değilim ama öyle saatlerce binmesin ve bindiğinde ayakları yere tam basıyor olsun” Dedi. Bende günlük 5er dk sonra 10 dk olarak bindirdim. Bir sıkıntısını görmedim şuan 9bucuk aylık, yatarken oturabiliyor, bir yerlerden tutunup ayağa kalkıyor. Yürümeye de çok hevesli. Zamanı gelince illaki yürüyecek 1 yaş deyince genelde tüm çocuklar yürüyor zaten.