Selma659- Bebeğim için bes başlatmayı düşünüyorum ama nasıl olur. Hangi banka yada sigorta yı tercih etmeliyim. Bide altın fonunda yatırma varmış. Çocuğuna yaptıranlar, bilenler varsa yardımcı olabilir mi??? Kârlı mı? Teşekkürler beni aydınlatanlara 💦🌸
Mree Selma659- ben hayat sigortası yaptırmayı düşünüyorum dolar üzerinden oluyor o bana daha kârlı geliyor açıkçası diğerleri hakkında pek fikrim yok🙏🏻
Selma659- Mree anladım canım Ama dolar mı daha kârlı olur altın mı? Herşey değişken olduğu için insan ne yapacağını şaşırıyor
Mree Selma659- valla benim anladığım kadarıyla söyleyim sen şuan da diyelim ki dolar 27₺ ile ödemeye başladın ama sonrasında dolar yükseldi fakat sen hala 27₺den ödemeye devam ediyorsun. 5. Yılın sonunda parayı dolar olarak çekiyorsun belki o zaman dolar daha da yükselebilir. Ama ben de bunu pazartesi netleştirip öyle ödemeye başlıcam🙈 bu kesin olarak böyleyse bence daha kârlı olur🙈