Durum gercekten çok kötü iletişimde kesilmiş.Dayanilacak gibi değil Allah’ım😥Aç susuz elektrik yok.Küçücük çocukların halleri,bebek katilleri vicdansizlar.Ya yahudilerin bebeklerini oldurseler vicdanım sızlar benim bebek ya o nasıl bir kansız bunlar 😭Kimbilir günaydiginda ortalık ne halde kaç vefat 😭Bol bol dua edelim Allah’ım kahreylesin onları Gazzeye,dirlik birlik ferahlık versin bu savaş bitsin😭🤲