Ersoynesli10 yemek yemesi baya azalmıştı ve ateşi de yükseliyordu hem acile hem sağlık ocağına götürmüştüm boğazına baktılar ama yara vs var demediler sağlık ocağına götürdükten 2 gün sonra doğum yaptığım hastanede aylık rutin kontrolü vardı ateşi çıktığını vs söyledim boğazına baktı ve o doktor söyledi üst damakta yara olduğunu hatta bana da gösterdi o karışımdan sonra yavaş yavaş tekrar emmeye yemek yemeye başladı ama ilaç kullanmadan önce ne emiyordu ne yiyordu