edass Merhabalar ben doğum yapalı 2.5 ay oldu 40 ım çıktı bikaç gün sonra regl oldım bittim fakat 1 ayı baya geçti tekrar olmadım yaşayan varmı bu durumu acaba gebelik testi de yaptım negatif çıktı