Görenler memen kopucak böylesini görmedim diyor yinede emziriyorum bebeğim mama almadığı için 😣
Doktor emzirmeyi bırak dedi kremler işe yaramıyor.
Bıraksam bebeğim aç kalıcak sadece anne sütüyle besleniyor. Napıcağımı şaşırdım..
Bir öneriniz varmıdır?