Alyail ne alsa kardır ben de ilk cocugumu meme +mama ile besledim 1bucuk yaşına kadar mama devam etti 3yasina yakınken anne sütünü bıraktı, emmesi sadece süt demek değil sakinleşmek anne ile bağ kurmak güvende hissetmek bunlar da çok önemli. Ben şöyle düşünüyordum bir damla bile alsa sonuçta dışarıdan vitaminler verirken de şişeyi vermiyoruz damla şeklinde veriyoruz onlar fayda edecek de anne sutu mu fayda etmeyecek