P tesi randevum var gideceğim beyin cerrahisine ama agrı vucudumda geziyor bilhassa sağ tarafımda. Kol bacak omuz boyun sırt bel
Sabahtan beri ağrı sağ el serçe parmagımda. Bildiğiniz parmagımı kıpırdatamıyorum sanki kırık gibi ağrıyor.hiç bi sekilde oynamıyor
Bu durum neyin göstergesi olur sizce sinir sıkışması falan mı yoksa boyun yada bel fıtığı falan mıdır