Toprakbebekk gzmm4738485 2 aylık aşı normlade ateş yapmaz diye biliyorum ama aşıya denk gelmiş bi rahatsızlık olabilirmi acaba
canali gzmm4738485 sadece zıbını ile bırak canım ılık bir su yap koltuk altına kafasında varsa ateş kafasına ve bacak arasına pamuklu bir bezle dokun korkma çok normal düşmezse bi hastaneye gidersin fitil veriyor o direk düşürüyo geçmiş olsun miniğe
babyandmomyy gzmm4738485 benimde bugün oldu ateşi en fazla 36,8 gördüm uykusu cok uykuya dalamıyor benimki de
nese18 Basaksann aşıdan kaç gün sonra banyo yaptırabiliriz? Benimde bebeğim 2 aylık dün aşılarını yaptırdık ama hemşireye sormayı unuttum.
gzmm4738485 Toprakbebekk yapıyor diye biliyorum aslında hayır rahatsızlığı yok aşıdan sonra oldu doktor yapar demişti
Basaksann nese18 vallaha ben ilk gün yaptırmadım 2. Gün akşam mutlaka yaptırdım aşıları hep yaza denk geldi , 5 aylık suan 6. Ay aşısı olsa evim kaloriferli 2. Gün akşama yine yaptırırım bişi olmadı bizde yani 😊
YelizCaliskan nese18 q Aşıdan sonra 3 gün banyo yasak koluna su değmeyecek , ama bir gün geçince belden aşağısını bacakları vs yıkayabilirsin demişti hemşire bize
gzmm4738485 Basaksann biraz kalın giydirdim ondan çıktı sanırım soydum şimdi bu sefer de hasta olmaz inşallah
Basaksann gzmm4738485 bence orta yı bul ince böyle nasıl desem penye kumaş tarzı ama üşümesinde tabii 😇