Hafize123 18 ay önce doğum yaptım ılk defa böyle başıma geldi kızarık kaşıntı Bırde koku var acıyo resmen hafta sonu gördü doktorda gıdemıyorum acıle gıttım kadın doğuma git dedi ne yapsam acaba önerileriniz varmı ,
ktnzehra49 Hafize123 benimde öyle kızarıklık yok ama fena bi kaşıntı var ve duştayken sıcak su tutuyorum bazen yanma gibi bişey oluyo içim bi tuhaf oluyo
erkanefe Bekleyin pazartesiyi bekleyemem diyorsanız özelde kadın doğuma gidin haftasonu doktor oluyor
1oznur Hafize123 ondan olur kilo da varsa terledikce yanar görumcem su tutuyodu dayanamıyodu ter tuzlu oldugu için yakar acıma zaten cok sonra geciyor bebeğim bir bucuk yasında gecen gun kapı koluna göbeğimi çarptım yere yıgıldım desem yeri eşimin bile ödü koptu bayılcam sandım shdjdjdk
ktnzehra49 Hafize123 açıkçası ben biraz üşüttüğüm için öyle oldu diye düşündüm vücudum iltihab toplamaya çok elverişli sopan suyu falan kaynattım içtim bi kaç gün şimdi öyle bi sıkıntım yok ama arada oluyo öyle
Hafize123 1oznur ay sorma ben asla elimle dokunamıyorum al göbegıme dıkıs yerine tuhaf oluyom açıyor gıbi eşime Bıle dokundaramıyomm 🤣
1oznur Hafize123 benim biraz kaybolur gibi kızarıklıgı falan gecti tabi baya oldu ama acısı gecmiyor oğlum afacan biraz oraya vurursa ya da ustume cıkıp zıplarsa falan eciş bücüş kalıyorum hava soguksa usuduysem agrıyor mesela anaların hakkı ödenmez 😂