Pscyho bizde de burun tikanikligi hırıltı ve hafif öksürük var çok korkuyorum , doktor ilaç vermedi serum fizyolojik ve aspiratorle devam edelim öksürük artınca gelin dedi, kucucukler daha ya rabbim yardimcimiz olsun inşallah, napicam nasıl gecircem bende bilmiyorum