senvarsan benim bebeğim bir yaşında benim eşim de yanında yok tek başıma bakıyorum düşünün evim berbat halde ailemle problemliyiz gelmiyolar yani inanın bı çocuğumuzun evi dağınık,uykusuz , yorgun sizi ben çok iyi anlıyorum ama ben o aylardan itibaren uyku düzeni kurdum üç aya gelene kadar her akşam duş aldırdım öyle uyuttum üç aydan sonra bilerek ara verdim dördüncü ay atağı uyku gerilemesi yapıyor diye dördüncü ay başlayayım ki uyusun dedim öyle yaptım öyle de oldu