FtmKrt Sabah sağdığım sütü buzdolabına koymuştum. Az önce ısıtıp vermek istedim ama içmedi . Tekrar dolaba koyup yarın verebilirmiyim yoksa o artık çöp mü oldu ? Yardımcı olurmusunuz lütfen 🥹🥹
Toprakbebekk FtmKrt verme çöpe at ben öyle yapıyordum ısıtmayı da ılık suyun içine oturtup yapıyordum anne sütü direkt ısıtılmaz bilgi amaçlı yazdım ☺️