18 aylık kızım son zamanlarda çok değişik huylar edindi normalde de çok hareketli ve yerinde durmayan bir çocuktu ama bu aralar beni mental olarak o kadar yoruyor ki hareketli olmasına razıyım gerçekten ne dersek tersini yapıyor sürekli huzursuzluk halinde herşeyden sıkılıyor bir dakika yerinde durmuyor asla oyuncaklarla oynamıyor ve hiçbir şeye odaklanmıyor bugün akşam değişiklik olsun diye avm dışında onun daha rahat edeceği enerjisini atacağı bi yere gittik diğer çocuklar ne güzel oynuyorlar annelerinin babalarının ellerini tutarken bizim kız bir oraya bir buraya koşturuyor çok tehlikeli hareketler yapmaya başlıyor ikna etmeye anlatmaya çalışsakda nafile en son kısa süre durup eve gelmek zorunda kaldık yol boyunca ağladı bana vurdu yüzümü yoldu hırçınlaştı çok sık boğaz da etmiyoruz kızmıyoruz da hep ilgileniyoruz anlatıyoruz mutlu etmek için herşeyi yapıyoruz ve olabildiğince serbest bırakmaya çalışıyoruz ama neden böyle neden sözümü geçiremiyorum asla dinlemeyen bir çocuk oluyor anlamıyorum bana fikir verir misiniz sevgili anneler