Bugün 4 aylık olduk ve 4 ay aşımızı yaptık aşıdan sonra huysuzlugu yoktu ama uykusu olduğu halde uyumuyor bebeğim birtürlü uykuya dalamıyordu uykuya dalsa 5dk sonra gözleri açılırdı aşıdan kaynaklı diye düşünüyorum sizlerde oyle oldunuz mu birde gelişimleriniz nasıl biz 7.500 gr olmuşuz sadece anne sütü veriyorum sizlerde gelişimler nasıl anneler🌸