2 yaşımıza 3 ay kaldı sanırım biz girdik erken girilebilyormu 😂😂
Çok aksi çok huysuz yemez uyumaz gece yatarken beni ister. G’tle don gibiyiz. Yere atma fırlatma. Herşeye ağlama en çokta bu yıpratıyor beni allahımmm bazen kaybolmak istiyorum. Yani sanırım girdik 2 yaş sendromuna da ne zaman çıkarız acaba. Çıkınca da bu huyları kalıcı olmaz dimi.