gizemmas0 mukuslu kaka yada yeşil köpüksü gibi kaka ve poposundan köpükler çıkıyo sürekli fışkırarak kusuyo uyuduktan sonra on dakka içinde çığlık atarak uyanıyolar sancı çektiğini anlıyorsun bacaklarını çeke çeke kıvranıp ağlıyo ben doktora bunları söylediğimde bu kolik bebek belirtisi dedi laktoz intoleransı olan bebek kilo almaz senin bebeğin gayet güzel kilo almış 6 ay sabret sayılı gün çabuk geçer dedi ben tepkili şekildi kaka tahlili yaptırmak istiyorum siz yazın ben sonucu görmek istiyorum dedim ve sonuç pozitif çıktı gaita değerine bakıyolar tahlil yaptırmanıza bile gerek yok bnce kolik bebek diye bişey yok bebeklerim sindirim sistemleri gelişmediği için anne sütündeki laktozu sindiremiyo ve sancılanıyo gazlanıyo damlayı alıp deneyin İnternette daha uygun ben İnternetten alıyorum 4 aylık bebeğim hala kullanıyorum osicol laktaz enziimi diye geçiyor