Kızlar ya adetim gecikti normalde tam zamanında olurdum ama iki gün gecikti delirmek üzereyim hamilelik istemiyorum korunuyorum da ve kızimi sütten kesiyorum 3 gündür emzirmiyorum bununla ilgisi olabilir mi etkiler mi acaba regli nolur bana akıl verinnnn