Eminegul5 az mı besliyorsunuz bilmiyorum bu konuda bilgim yok. Yani bebek ne kadar beslenmeli bilmiyorum ama kendi düzenimizi şöyle bırakayım.
Sabah kahvaltı,
Uykuya geçişte mama
Öğlen çorba. Her gün farklı bir şey yapıyorum. Değişiyor yani ama 1 kase yedirmeye çalışıyorum.
Ara öğün meyve
Akşam biz ne yiyorsak ondan veriyorum
Gece uykusundan 1 saat önce de irmikli meyveli gece maması yiyor
Son olarak uykuya geçişte mama içip uyuyor.
Hepsinden az az yiyor ama günde 3 ana öğün veriyorum mutlaka ve öğlen yoğurt-meyve değil de yemek veya çorba vermeye özen gösteriyorum. 3-5 tatlı kaşığı çorba bile içse içim rahatlıyor, yedi en azından diyorum. Akşam da biz ne yersek ondan yiyor 9. Aydan beri ortak menü ilerliyoruz biz. Bu arada benim bebeğim asla oturup öylece yemek yemeyi bilmiyor. Önünde mutlaka oynayacağı bir şey olması gerekiyor. Bazen 1 bardak su koyuyorum önüne, bazen yediğimiz yemekten 1-2 kaşık pilav döküyorum mama sandalyesine, o onları mıncıklarken ben de yemeğini yediriyorum. Su daha etkili oluyor tabi. Bardağa elini daldırıp oynuyor, arada da yemeğini yiyor. Gece maması da tok tutuyor zaten onu da mutlaka yapıyorum. Yani bebeğinizin düzenini en iyi siz bilirsiniz ama öğlene 1 çorba ekleyip akşama ortak menü şeklinde ilerleyebilirsiniz gibi geldi bana 🙏🏻