Arkadaşlar bu normal bir şey mi. Çikolatayı düşünürken bile midem bulanıyor. Çikolatayla Aram pek kötü değildi , aradabir yerdim nefret etmezdim ama sık da tüketmezdim. Son zamanlarda artık görmek bile istemiyorum evde. Bunun sonradan böyle nefrete dönüşmesi normal mi? Var mı yaşayan benim gibi 😅😅😅 bende problem olduğunu söylüyorlar, problem bende mi çikolatada mı 😅😅😅siz çikolata seviyor musunuz? Nefret edenler var mı?