Hadianne çok teşekkür ederim, alerjik ilaçlar da verdi 2 tane. Hava olanları kullanicam tabiki çünkü öksürüğü sadece gece var gün içinde yok. Krup olduğunu düşünüyorum. Doktorla ne kadar uyuşmasak da. Çok hafif bir hırıltı duydu doktor ilerlemeden başladık bugün havaya. Çok teşekkür ederim. İnflacort içinde kortizon mu var peki o yüzden mi az kullandınız