Merhaba bende dil terapine götürdüm . Bize ilk başta oyun grubu sonra yarım gün kreş dedi. Yarım gün kreş de bulamadım genelde tam gün var . 3,5 yaşında tam gün vereceğim artık . Şu an oyun gruba başladı etkinlere falan güzel katılıyor . Bakalım konuşmasına faydası olacak mı. Kelime sayısı bizim de arttı . Ama tam bir konuşma yok