Aselin_Annesiii Kuzeymiram prilam bende hiç etki etmediği için yeniyor mu yenmiyor mu bilemiyorum canım 🤭 prilam içip yine kusuyordum. Miden bulanmıyorsa bence istediğin zaman yiyebilirsin
Minel-inannesi Kuzeymiram ben sabah uyanir uyanmaz iciyodum bi 45dk sonra yemek yiyebiliyodum. Saglikla gelsin inşallah
Aselin_Annesiii Kuzeymiram kızım şimdi 5 buçuk aylık çok şükür. Ama doğumhane de bile kusuyordum ben Allahım bütün hamilelerin yardımcısı olsun inşallah Allah’ım senin de kucağına almayı nasip etsin