Balkuupu Merak ediyorum. Memeyi bıraktırınca bebeklerinizi nasıl uyuttunuz ? Benim kızım ne ayakta sallanıyor ne kucakta pışpışlatıyor kendini. Doğduğu günden beri sadece memede uyuyor. Napcam kara kara her gün onu düşünüyorum 😞
Snm_arya Balkuupu kızım memeyi bırakınca kendi kendine uyumayı öğrendi artık kendi kendine uyuyor tabi bir süre sonra biberonda süte döndük ve süt içerkende uyuyor çoğu zaman Şuan 2 buçuk yaşında kızım
Zuhal44 @Balkuupu benimki de öyle doğduğu günden beri memede uyur tabi uyumak denirse saat başı kalkar tok olsada kalkıyor emmek için doya doya uyumadım 11+10 aylık
1koalannesi Emerek uyuyor benimkine , bugün desteksiz uyutmayı denedim ama ağladı kıyamadım emzirdim tekrar 🥲🥹 gece 1500 defa kalkıyor bu arada 😢😢
Esma14 Balkuupu aynen bende sizin gibi memeyi bıraktığında nasıl uyutacam nasıl yapcam derken daha rahat oldu doğrusu geceleri artık deliksiz uyuyor daha çabuk uykuya geçiş yapıyor