Kevserakb Kızlar iki gün önce boğazım kötüydü ilaç atamadım emziriyorum diye sarımsak attım şimdi gribe döndü doğum doktoruma sordum ibucold diye ilaç kullanabilirsin dedi siz kullandınız mı hiç ya