Maviiiii Merhaba bu cam ocaklar icin bakiyorum da kumtel icin. Tencere kayiyor diye yorumlara denk geldim. Dogru mu kullanan var mi Bunun yerine emaye set ustu daha mi iyi olur
arasinannesiii75 Maviiiii yoo benimde kumtelin ürünü luxell ankastre var tencere falan hiç kaymıyor gayet güzel ama tencereden kaynaklı olabilir mesela bazı altı dümdüz olan granit tencereler var onlar her ocakta kayar
mnkanne1 Maviiiii kumtel değil başka bi marka benim ama çeliklerde kayma olmuyor ama granitlerimin alt kısmı girintili çıkıntılı onlarda dikkat etmezsen kayma olabiliyor
__derya__ Ben kullanıyorum ama öyle kayma yaşamadım daha ama dikkatsiz olursan çarparsan edersen anca öyle kayar
Maviiiii Ya biraz bakiyorum da denk geldim. Fiyat iyi. Hem set ustu hem ankastre donusumu oluyormus, bu iyi. Ben kiraciyim cunku. Simdi bulasik makinesinin ustune tezgah kestirdim ustune koyacagim. Ama emayeden daha mi iyidir ayni fiyatlardaki. peki buna yorum yapabilir misiniz hanimlar __derya__ arasinannesiii75 mnkanne1 Cok tesekkurler
Aselin_Annesiii Maviiiii ben çok memnunum fırını da çok güzel pişiriyor Ocak da çok güzel hiç kayma yaşamadim.