Bu çok normal aslında güzel anne hiç üzülme. Çocuğun alışması ile ilgili bir şey değil. Korkarlar temas isterler gibi gibi. Kesinlikle geçici bir dönem lütfen onu bol bol kucaklayın güvenli bağ için. İlk altı ay anne teması, kokusu isterler. Bu çok normal bir şey. Anlıyorum sizi kesinlikle çok yorucu ama bir siz kucaklayın, bir babası kucaklasın.