Hanımlar selam .. 2 yaşındaki kızım 3 gün ateşlendi dolven ve aferin verdim dönüşümlü . Enfeksiyon , boğazda şişlik kulakta akıntı vs yoktu. %50 nin altında geniz eti var .1 haftadır Kakasını sürekli yapamıyor. Normalde her sabah mutlaka yapardı. Doktora götürdüm karnından röntgen çektiler gaz var dediler. Laxatol diye şurup verdi her akşam onu içiriyorum 2 kez de lağma yapıldı . Normalde çok hareketli olan kızım , elinde yastıkla peşimde dolaşıyor . Sürekli ona masaj yapmamı ya da ayağımda sallamamı istiyor yatmak istiyor . Nedeni ne olabilir . Tahlil yaptırdım kan da bişey çıkmadı . Vitamin verdi doktor kendini toparlar dedi .. Bu durumu yaşayan var mı ya da yardımcı olacak birileri