Can kuşum gönül rahatlatıcı şeyler yazmak çok isterdim ama benim bebeğim 2 yaşında hala daha uykuya direniyor haykırarak kalkıyor bugün ilk defa baby night damla verdim şuan yatıyoruz ama tanından kalkınca yine aynı bi kaç güm deniycem artık tükendim inşallah senin bu süreç geçicidir