İlk zamanlar mama sandalyesinin ön masa kısmını biraz daha geriden sabitledim olur ya değmesin diye ama sorun olmadı çabuk toparlıyorlar bir de karton bardak koyuyordum oto koltuğu vs 1 haftadan sonra koymuştum sıkıntı yaşamadık çok şükür 14 aylık sünnet oldu